1. CE ACOPERĂ ACEASTĂ NOTĂ DE INFORMARE

Această Notă de Informare este concepută pentru a vă aduce la cunoștință aspectele cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră personale și la drepturile dumneavoastră privind această prelucrare în conformitate cu Regulamentul general 2016/679 privind protecția datelor („GDPR") și legislația națională în vigoare.

În această notă de informare vă explicăm modul în care are loc prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal de către LOBONTI DRAGOS TEODOR PERSOANA FIZICA AUTORIZATA, CUI 52790166, și în care ne asigurăm că datele dumneavoastră cu caracter personal sunt prelucrate responsabil și în conformitate cu legislația privind protecția datelor cu caracter personal care este aplicabilă. Această notă conține informații importante. Așadar, vă rugăm să acordați timpul necesar pentru a o citi în întregime și cu atenție și să vă asigurați că o înțelegeți pe deplin, întrucât dorim să fie clar cum folosim datele dumneavoastră și modul în care le protejăm.

De asemenea, prin această notă vă solicităm să vă exprimați consimțământul, liber, specific, informat și lipsit de ambiguitate pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal pentru scopurile specifice menționate.

2. CUM NE PUTEȚI CONTACTA

Dacă doriți să vă exercitați drepturile oferite de Regulamentul GDPR sau dacă aveți orice comentarii, sugestii, întrebări cu privire la orice informații din această notă sau cu privire la orice alte aspecte referitoare la prelucrarea datelor dumneavoastră pe care o realizăm, vă rugăm să nu ezitați să contactați oricând responsabilul nostru cu protecția datelor.

Ne puteți contacta prin oricare dintre următoarele canalele de comunicare:

Datele noastre de contact:

Denumire completă: LOBONTI DRAGOS TEODOR PERSOANA FIZICA AUTORIZATA

CUI: 52790166

Număr de telefon: 0722542001

Adresă de email: office@lobonti.ro

3. CATEGORIILE DE DATE CU CARACTER PERSONAL PE CARE LE PRELUCRĂM

Datele cu caracter personal referitoare la dumneavoastră pe care le vom prelucra sunt datele obținute direct de la dumneavoastră sau de la terțe părți care au permisiunea de a face schimb de informații cu noi și includ următoarele categorii de date:

a) Date cu caracter personal obișnuite cum ar fi:

i. Detalii personale: nume; prenume; sex; data nașterii/vârsta; cetățenie; adresă de domiciliu/reședință, număr de telefon mobil/fix, adresă de email, CNP, restul informațiilor din actul dumneavoastră de identitate (inclusiv data emiterii, data expirării actului, locul nașterii);

ii. Date privind imaginea: imagini/fotografii (în cazul participării la evenimente sau promoții organizate de noi);

iii. Date privind contactul dvs. cu noi, cum ar fi o notă referitoare la un apel pe care l-ați făcut către noi, datele transmise prin intermediul serviciului de Chat din website (atunci când acesta este activ), un e-mail sau o scrisoare transmise sau alte evidențe ale unui contact cu noi;

iv. Date referitoare la plată: adresă de facturare, numărul contului bancar sau al cardului bancar/cod IBAN, numele și prenumele titularului contului bancar sau al cardului bancar (poate fi altul decât dumneavoastră dacă altcineva a efectuat plata unei facturi în numele și pentru dumneavoastră); data de la care cardul bancar este valabil; data expirării cardului bancar;

v. Date referitoare la contracte și proiecte: detalii despre cererile de ofertă, contracte încheiate, specificații ale proiectelor;

vi. Opinii și feedback: orice opinii și sugestii pe care ni le transmiteți sau pe care le postați public despre noi pe rețelele de socializare sau pe alte canale publice;

4. TEMEIURILE LEGALE PENTRU PRELUCRAREA DATELOR

LOBONTI DRAGOS TEODOR PERSOANA FIZICA AUTORIZATA va prelucra datele dvs. cu caracter personal obișnuite în baza următoarelor temeiuri:

(i) Executarea sau încheierea contractului cu dumneavoastră. De exemplu în vederea discuțiilor privind ofertele de servicii, negocierea și încheierea contractelor, sau pentru a executa un contract încheiat cu dumneavoastră.

(ii) Consimțământul pe care îl acordați. De exemplu în ceea ce privește comunicările noastre de marketing, prelucrăm datele dumneavoastră pe baza consimțământului la prelucrare pentru acest scop specific.

(iii) Conformarea cu o cerință legală imperativă. De exemplu cerințe contabile și fiscale care fac obiectul unor politici interne stricte cum ar fi perioada de păstrare a documentelor fiscale/contabile.

(iv) Interesul nostru legitim. De exemplu cazul în care prelucrăm datele dumneavoastră pentru menținerea securității rețelei, îmbunătățirea serviciilor noastre, prevenirea fraudelor.

5. SCOPURILE PENTRU CARE PRELUCRĂM DATELE DUMNEAVOASTRĂ CU CARACTER PERSONAL

(i) Pentru prestarea serviciilor noastre. Pentru încheierea și executarea contractelor de prestări servicii, pentru furnizarea serviciilor pe care le achiziționați de la noi, în vederea realizării proiectelor și a comunicărilor necesare;

(ii) Facturare și relații cu clienții. Pentru a vă factura serviciile noastre; pentru a vă contacta în cazul în care datele de facturare pe care ni le-ați furnizat sunt eronate; pentru a răspunde la orice întrebări sau preocupări pe care le puteți avea;

(iii) Comunicări de marketing. În măsura în care v-ați dat consimțământul, vă vom ține la curent cu noutățile, oferte și informații despre serviciile noastre. Puteți controla permisiunile dvs. de marketing în orice moment pe website-ul nostru sau folosind detaliile de contact din secțiunea "2. Cum ne puteți contacta";

(iv) Gestionarea sistemelor noastre de comunicații și IT. Gestionarea securității noastre IT; realizarea auditurilor de securitate asupra rețelelor noastre IT;

(v) Îndeplinirea obligațiilor noastre legale. Îndeplinirea obligațiilor noastre legale cu privire la arhivare, securitate, ținerea evidențelor;

(vi) Îmbunătățirea serviciilor. Identificarea potențialelor probleme cu privire la serviciile noastre în vederea îmbunătățirii acestora, soluționarea sesizărilor dumneavoastră;

6. CUI VOM DIVULGA DATELE DUMNEAVOASTRĂ

Ca regulă generală, nu divulgăm datele dumneavoastră către alte companii, organizații sau persoane. În anumite situații însă, este posibil să divulgăm datele dumneavoastră către:

  • Către destinatari pentru care ne solicitați sau ne dați acordul în acest sens;
  • Persoanelor care pot demonstra că dețin autoritatea legală de a acționa în numele dumneavoastră;
  • Autorități publice: la cererea acestora sau din inițiativa noastră, în acord cu legislația aplicabilă;
  • Contabili, auditori, avocați și alți consultanți profesionali externi, parteneri contractuali, furnizori de servicii ai noștri care acționează ca împuterniciți sau operatori asociați;
  • În cazul reorganizării, vânzării sau transferului de active, situație în care datele personale deținute de noi vor constitui unul dintre activele transferate.

7. TRANSFERUL DATELOR ÎN AFARA UNIUNII EUROPENE

În prezent, nu transferăm datele dumneavoastră în afara Spațiului Economic European (SEE). În cazul în care acest lucru devine necesar, ne vom asigura că sunt implementate garanții adecvate conform GDPR.

8. CÂT TIMP VOM STOCA DATELE DUMNEAVOASTRĂ

Vom stoca datele dumneavoastră atât timp cât ni se cere prin lege. Datele legate de facturare vor fi stocate pe o perioadă de 10 ani, conform Legii nr. 82/1991 privind contabilitatea. Prelucrarea în scop de marketing va avea loc pe durata relației contractuale cu LOBONTI DRAGOS TEODOR PERSOANA FIZICA AUTORIZATA precum și după încetarea acesteia sau conform consimțământului acordat. Dacă nu există nicio cerință legală, le vom stoca doar atât timp cât este necesar pentru prelucrarea datelor în scopurile amintite mai sus.

9. SECURITATEA DATELOR DUMNEAVOASTRĂ

Implementăm următoarele măsuri tehnice și organizatorice de asigurare a securității datelor:

(i) Politici dedicate. Adoptăm și revizuim practicile și politicile de prelucrare a datelor;

(ii) Minimizarea datelor. Ne asigurăm că prelucrăm doar datele necesare;

(iii) Restrângerea accesului la date. Limităm accesul la date doar pentru persoanele care au nevoie să le acceseze;

(iv) Măsuri tehnice specifice. Folosim tehnologii de securitate, firewall-uri, criptare și alte măsuri de protecție;

(v) Back-up-uri și audituri de securitate. Realizăm copii de siguranță și verificări periodice ale sistemelor;

(vi) Instruirea personalului. Ne asigurăm că angajații sunt instruiți în privința protecției datelor;

(vii) Controlul furnizorilor. Introducem clauze de protecție a datelor în contractele cu partenerii.

10. CARE SUNT DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ ȘI CUM LE PUTEȚI EXERCITA

(i) Dreptul de acces la date. Aveți dreptul de a solicita informații despre datele pe care le deținem;

(ii) Dreptul la rectificarea datelor. Aveți dreptul de a obține corectarea datelor incorecte;

(iii) Dreptul la ștergerea datelor. În anumite condiții, aveți dreptul de a obține ștergerea datelor;

(iv) Dreptul la restricționarea prelucrării. Puteți solicita limitarea prelucrării în anumite situații;

(v) Dreptul de opoziție. Puteți vă opune anumitor tipuri de prelucrare;

(vi) Dreptul la portabilitatea datelor. Puteți solicita transferul datelor în anumite condiții;

(vii) Dreptul la retragerea consimțământului. Puteți retrage consimțământul acordat;

(viii) Dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere. Puteți contacta Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.

11. CE SE POATE ÎNTÂMPLA DACĂ NU NE FURNIZAȚI DATELE

Dacă nu ne furnizați datele necesare, nu vom putea vă oferi serviciile solicitate sau îndeplini obligațiile contractuale.

12. MODIFICĂRI PRIVITOARE LA NOTA DE INFORMARE

Ne rezervăm dreptul de a actualiza această notă de informare. Vă încurajăm să o verificați periodic.